1. Müügitingimuste kehtivus
1.1 Müügitingimused kehtivad Velvetskin klientide (edaspidi Klient) ja Velvetskin OÜ, registrikood 17097624, aadress Narva mnt 5, Tallinn, 10117, Eesti (edaspidi Velvetskin) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Velvetskin toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3 Velvetskin jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Velvetskin.ee veebilehel.
2. Hinnad
2.1 Müüja jätab endale õiguse korrigeerida Müügihindasid. Kui klient sooritab ostu enne hinna muutumist, kehtib talle varasem hind.
2.2 Kõik Müügihinnad on näidatud Eurodes ning sisaldavad käibemaksu 22%.
2.3 Velvetskin e-poe sooduskoodid kehtivad täishinnaga toodetele, kui pole märgitud teisiti.
2.4 Kuvatud soodusprotsendid on ümardatud täisarvuni.
3. Tellimuse vormistamine
3.1 Tellimust on E-poes võimalik sooritada registreerimata kasutajana (anonüümse kliendina) ning registreeritud kasutajana (edaspidi nimetatud: Püsiklient).
3.2 Klient valib e-poest endale sobiva tooted ning koguse.
3.3 Kui toode ning kogus on valitud, tuleb see asetada “Ostukorvi”.
3.4 Ostukorvi vaatamiseks vajutab klienti üleval paremal nurgas olevale “Ostukorvi märgile”.
3.6 Registreerimata Klient sisetab järgnevalt enda arveldusandmed ning valib sobiva kohaletoimetamisviisi.
3.7 Registreeritud Kliendil on võimalik arveldusandmeid salvestada ning piisab vaid kohaletoimetamisviisi valikust.
3.8 Toodete tellimiseks vajutab Klient nupule “Kinnitan ostukorvi” ning tasub kauba eest Müüja poolt pakutud maksekeskondades.
3.9 Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
3.10 Peale ülekande sooritamist peab Klient vajutama nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.
3.11 Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab Müüja Kliendile e-kirjaga kinnituse ning arve.
3.12 Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
3.13 Kaupade eest, mida ei ole võimalik komplekteerida, maksab Müüja Kliendile raha tagasi hiljemalt 14- päeva jooksul või pakub samaväärilise asendustoote kliendi nõusolekul.
3.14 Kingikampaaniad – kingikampaaniate info ning tingimused on kliendile välja toodud E-poe esilehel. Kui Kliendi tellimus ei vasta kingikampaania tingimustele, ei ole Müüja kohustatud Kliendile tellimusse kingitust lisama.
3.15 Tooted postitame pärast arve tasumist.
4. Taganemisõigus
4.1 Ostes velvetskin.ee veebipoest, kehtivad kaubale Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane kauba tagastamisõigus, vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le.
4.2 Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tarbija esitama vastava soovi E-poe e-posti aadressil epood@velvetskin.ee, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
4.3 Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis. Eemaldatud ei tohi olla ümbriskile. Tagastamisele ei kuulu tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida.
4.4 Kõik tagastatavad tooted on kliendi vastutusel senikaua, kui need on jõudnud Velvetskin lattu. Klient peab veenduma, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada on täielikult välistatud.
4.5 Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
4.6 Velvetskin tagastab raha hiljemalt 14- kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest arvates.
4.7 Palume kõik pretensioonid esitada e-posti teel Velvetskin klienditoele epood@velvetskin.ee.
4.8 Velvetskin tagastab Kliendile saatmise kulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega, vale, vigastada saanud toode või see ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele. Kauba puuduse olemasolu korral asendatakse kaup sama kaubaga, välja arvatud juhul kui vastavat kaupa ei ole enam müügil.
4.9 Kui vastavat kaupa ei ole enam müügil, siis Kliendi valikul kaup asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Kliendile kauba maksumus. Kliendil on õigus kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
5. Vastutus ja vääramatu jõud
VELVETSKIN ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
6. Vääramatu jõud
Velvetskin.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Velvetskin.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Velvetskin.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Velvetskin.ee ei saanud mõjutada ette näha.
7. Isikuandmete kaitse ja turvalisus
Velvetskin lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.
8. Pretensioonide esitamise kord
8.1 Velvetskin vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.
8.2 Kliendile kauba müümise korral eeldatakse, et kuue kuu jooksul kauba Kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.
8.3 Klient kohustub Müüjat teavitama kauba mittevastavusest 14 päeva jooksul selle kätte saamisest (esitama kirjaliku pretensiooni).
8.4 Palume kõik pretensioonid esitada e-posti teel Velvetskin klienditoele epood@velvetskin.ee. TÄPSUSTAME SEDA AADRESSI Pretensiooni peavad olema märgitud:
Kliendi ees- ja perekonnanimi.
Tellimuse number
Kauba puudus ning nõude sisu.
8.5 Velvetskin vastab pretensioonile vähemalt 7-tööpäeva jooksul peale pretensiooni kättesaamist.
8.6 Kui pretensioonile ei ole võimalik 7-tööpäeva jooksul vastust anda, teavitab Velvetskin sellest pretensiooni esitanud Klienti kirjalikult, lisades juurde viivituse põhjuse ning tähtaja, millal Klient vastuse saab.
8.7 Velvetskin ei vastuta Kliendi süü läbi toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise või hoiustamisetulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
8.8 Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tootel esineb puudusi, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
8.9 Müüja ja Kliendi vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.
8.10 Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse http://www.tarbijakaitseamet.ee ja tarbijavaidluste komisjoni http://komisjon.ee vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse.
8.11 Samuti on kõikidele Klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm aadressil http://ec.europa.eu/odr.
9. Kliendi isikuandmete töötlemine
9.1. Velvetskin töötleb Kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega. Isikuandmete töötlemise protsessi täpsem info siin lehel.
9.2. Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse Kliendilt püsikliendiprogrammi liikmeks astumisel, e-poe konto registreerimisel ja/või tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arvelduskonto number, ostukorvi sisu ja ostude ajalugu).
9.3. Velvetskin töötleb Kliendi isikuandmeid tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks), toodete eest tasumiseks, toodete kättetoimetamiseks, pakkumiste ja uudiste koostamiseks ning edastamiseks.
9.4. E-poe www.velvetskin.ee Kliendi isikuandmete vastutav töötleja on Velvetskin OÜ, registrikoodiga 17097624, aadress Narva mnt 5, Tallinn, 10117, Eesti, telefon +372 123456, e-post epood@velvetskin.ee
9.5. Velvetskin ei edasta Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a:
9.5.1. kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik toodete Kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks;
9.5.2. tellimuses sisalduvate toodete tarnijatele (kliendi nimi ja telefoninumber) tellimuse täitmiseks ja klienditeeninduse tagamiseks.
9.5.3. Punktides 9.5.1 ja 9.5.2 sätestatud juhtudel töödeldakse Kliendi isikandmeid üksnes tellimuse täitmise eesmärgil ning volitatud töötlejad tagavad sama isikuandmete kaitse taseme nagu Velvetskin.
9.6. Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete muutmist või kustutamist, v.a kui seadus sätestab teisiti, pöördudes selleks avaldusega Velvetskin poole e-posti aadressil epood@velvetskin.ee
9.7. Kui Klient on avaldanud soovi ja andnud nõusoleku Velvetskin poolt koostatud uudiskirjade ja/või personaalsete pakkumiste saamiseks, on Kliendil alati õigus võtta tagasi see nõusolek, saates vastavasisulise teavituse Velvetskin-ile e-posti aadressile epood@velvetskin.ee või vajutades iga e-posti või SMS vahendusel saadetud pakkumise juures selleks näidatud lingile.
9.8. Kliendil on igal ajal õigus pöörduda oma isikuandmete ülekandmiseks mõnele muule andmetöötlejale pöördudes digitaalselt allkirjastatud taotlusega Velvetskin poole e-posti aadressil epood@velvetskin.ee Velvetskin-il on õigus keelduda isikuandmete mõnele muule andmetöötlejale otse edastamisest juhul, kui andmete edastamine kolmandale isikule ei ole Velvetskin-i hinnangul turvaline.
9.9. Juhul, kui Klient leiab, et isikuandmete töötlemisel püsikliendiprogrammi raames või e-poe ostukeskkonnas rikutakse tema õigusi, on Kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.
Vajalikud küpsised abistavad meid kodulehe kasutamismugavuse tõstmisel, võimaldades põhifunktsioone nagu lehtedel navigeerimine ja juurdepääsu saidi kaitstud aladele. Koduleht ei tööta ilma nende küpsisteta korralikult.