1. Kohaletoimetamine
1.1. Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Velvetskin tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks Velvetskin logistikapartneri(te)le hiljemalt kolme tööpäeva jooksul. Anname alati endast parima, et pakid esimesel võimalusel Itella smartposti jõuaksid.
1.2. Kui kasutasite riigisisest Itella Smartposti pakiautomaadi teenust, siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist Eesti piires 1-3 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Tellija mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk Velvetskin-ile.
1.3. Kiireloomuliste tellimuste või erisoovide osas proovime võimalusel vastu tulla, selleks palun kontakteeruda epood@velvetskin.ee
1.4. Kui kasutasite rahvusvahelist Itella Smartposti pakiautomaadi teenust (laieneb ainult Soome klientidele), siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist Soomes 3-5 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Kliendi mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk Velvetskin’ile.
1.5. Kui kasutasite rahvusvahelist Itella Smartposti postkontori teenust (laieneb ainult Soome klientidele), siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud postkontorist Soomes 5-7 tööpäeva jooksul. Kui pakk on jõudnud sihtkohta, edastatakse Kliendile paki saabumise teatis postkasti. Saadetist hoiustatakse postkontoris 14 kalendripäeva, alates paki saabumisest postkontorisse. Seejärel tagastatakse pakk Velvetskin-ile.
1.6. Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.
1.7. Velvetskin ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Velvetskin ei saanud mõjutada või ette näha.
Vajalikud küpsised abistavad meid kodulehe kasutamismugavuse tõstmisel, võimaldades põhifunktsioone nagu lehtedel navigeerimine ja juurdepääsu saidi kaitstud aladele. Koduleht ei tööta ilma nende küpsisteta korralikult.